Szkolny konkurs „Dbam o bezpieczeństwo swoje i innych”


Dnia 17 czerwca 2024 r. na apelu szkolnym dotyczącym bezpieczeństwa w czasie wakacji, zostały rozdane dyplomy zwycięzcom szkolnego konkursu „Dbam o bezpieczeństwo swoje i innych”. Celem konkursy było: kształtowanie świadomości i postaw sprzyjających bezpieczeństwu własnemu i innych, przygotowanie uczniów do racjonalnych zachowań w przypadku wystąpienia zagrożeń, podniesienie poziomu wiedzy dzieci i młodzieży z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.

W konkursie wzięło udział 29 uczniów z klas II-VIII Szkoły Podstawowej Specjalnej i klas I-III Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy. Konkurs miał formę testu. Maksymalnie można było uzyskać 20 punktów. Taki wynik zdobyło sześcioro uczniów. Dla nich został zorganizowany drugi etap konkursu.

Uczestnicy konkursu

Szkoła Podstawowa Specjalna:

Oskar Anflik – klasa II

Marcel Anflik – klasa II

Jakub Aleksa – klasa III

Marta Klahs – klasa III

Kacper Orłowski – klasa IV

Kamil Ciechowski – klasa IV

Franciszek Prędki – klasa IV

Oskar Mądraszewski – klasa IV

Martyna Caban – klasa IV

Maria Czepek – klasa IV

Artur Zieliński – klasa IV

Milena Górska – klasa IV

Jakub Lewicki – klasa V

Oliwia Kowalska – klasa V

Hubert Drożdżyński – klasa VI

Oliwia Zabłocka – klasa VI

Andrzej Prędki – klasa VII

Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy

Maciej Wiśniewski – klasa I

Alan Krysiński – klasa I

Fabian Wysocki – klasa I

Jakub Piotrowski – klasa I

Aleksandra Sumińska – klasa II

Jakub Zajdel – klasa II

Halina Bielak – klasa III

Weronika Bielak – klasa III

Paweł Brzeziński – klasa III

Karolina Cholewczyńska – klasa III

Kacper Gregrowski – klasa III

Konrad Gałusza – klasa III

Zwycięzcy II etapu konkursu „Dbam o bezpieczeństwo swoje i innych”

I miejsce – Maria Czepek,

II miejsce – Weronika Bielak,

II miejsce – Paweł Brzeziński

III miejsce –  Halina Bielak

Przeprowadzony konkurs przyczynił się do poszerzenia wiedzy i umiejętności w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i przygotowania młodzieży do racjonalnych zachowań w przypadku wystąpienia zagrożeń.